nieuwe vrienden - Reisverslag uit Sanqi, China van demommies - WaarBenJij.nu nieuwe vrienden - Reisverslag uit Sanqi, China van demommies - WaarBenJij.nu

nieuwe vrienden

07 Juni 2014 | China, Sanqi

Afgelopen zaterdag waren we uitgenodigd om te komen eten bij Melody een Iraanse dame die Romy en ik hebben ontmoet op een bijeenkomst van de Ni hao Neighbors.
Door onze afkomst waren we direct met duizenden draadjes aan elkaar verbonden, er was een "klik" tussen ons. We zijn ongeveer evenoud. Melody komt uit de USA en woont met man en hun twee zonen sinds twee jaar in Dongguan.
Eigenlijk zou ze een jaartje hier wonen maar inmiddels hebben ze besloten om er nog een jaartje aan te plakken.
Haar man is mede eigenaar van een schoenenmerk genaamd "Naughty Monkey" maar ze hebben ook jaren schoenen voor "Guess" geimporteerd met name voor de Amerikaanse markt.

Ik had een prachtige bos bloemen voor haar meegenomen en zij had dus heerlijk baddem Jahn gekookt met salade en fruit toe.

Omdat Rick zn studie wil veranderen en van Media naar Fashion wil gaan. Is hij van harte welkom als hij hier is om op de sample fabriek in Dongguan te komen kijken en rond te snuffelen.

We hebben de hele avond gekletst en gelachen. Jammer genoeg gaat Melody samen met haar zoon ruim zes weken naar de US om de zomer daar door te brengen. Maar Jonathan haar man en Blake hun oudste zoon blijven in China.

Ik beloof haar dat als ze terugkomt dat ik dan iets voor ze klaarmaak maar waarschuw alvast geen keukenprinses te zijn :)