Wat gaat de tijd snel voorbij - Reisverslag uit Sanqi, China van demommies - WaarBenJij.nu Wat gaat de tijd snel voorbij - Reisverslag uit Sanqi, China van demommies - WaarBenJij.nu

Wat gaat de tijd snel voorbij

10 Juli 2014 | China, Sanqi

Jemig wat gaat de tijd toch snel voorbij! Iedere keer gebeurt er iets en dan denk ik; "Ha, dat is leuk om over te schrijven" maar op de een of andere manier moet je natuurlijk wel de tijd daar voor nemen, en dat lukt mij dus steeds niet!

Nadat Rick was aangekomen heeft hij in de eerste week wel een kleine cultuurshock ondergaan!
De arme ziel dacht dat wij in een hele luxe expatwijk zouden wonen met personeel en een eigen prive-chauffeur!
Helaas vond hij het meer op de Chinese Bijlmer lijken en dat terwijl hij de echte ghetto wijken nog niet eens gezien heeft!!!
Hij moest ook heel erg wennen aan de boerende en roggelende Chinese mensen, maar ik moet zeggen dat hij zich best wel goed heeft aangepast. (Je hoort bijna het verschil niet meer en z'n zus kan er ook aardig in meekomen).
Nadat hij merkte dat Chinese mensen "ons Westerse mensen" wel heel erg interessant vinden en dat ze graag met "ons" op de foto willen, ontwikkelde onze Diva een soort van "I love my few minutes of fame gedrag" En poseert hij gewillig voor iedere Chinees die zichzelf graag met deze "Westerling" voor eeuwig op de foto wil vastleggen!