Familie compleet - Reisverslag uit Sanqi, China van demommies - WaarBenJij.nu Familie compleet - Reisverslag uit Sanqi, China van demommies - WaarBenJij.nu

Familie compleet

Blijf op de hoogte en volg

05 Juli 2014 | China, Sanqi

Vandaag hebben we Rick opgehaald in HK. Hij was donderdag al geland, en heeft een paar zware verwendagen bij Rob en Bing achter de rug!!!
In een rap tempo heeft hij een aantal highlights van Hong Kong gezien.
Nu maar hopen dat hij China net zo leuk vindt...
We zijn blij dat ie ons de komende zes weken komt vergezellen, want hij is het zonnetje in huis!
In ieder geval had ik Rick opdracht gegeven om het een en ander mee te nemen naar China, wat ik hier miste en of niet kon vinden...
Omdat Rick heel goed kan delegeren had hij mijn lijstje netjes doorgestuurd naar mijn moeder...
Dus met dank aan mijn moeder kregen wij lekkere Hollandse drop zoet en zout, (ja,ja, lieve collega's jullie hollandse pakket was al lang op) 3 x Honig tomatencreme soep en 3 x champignongsoep, 2 x Venz Hagelslag, 2 x Dove deo en heel veel anti muggenspul, en een hele lieve kaart.
Gelukkig spreek ik mijn moeder regelmatig, maar als ik iemand mis hier in China, is het mijn lieve moeder wel!
Ik weet dat ze het druk heeft met onze kleine nichtje Caithlyn, en de drie kleine neefjes Vince, Julian en Dee-Jay.
Eigenlijk zou ze hier langs komen, maar omdat het hier zo warm is, weet ik dat ze het niet aankan.
Gelukkig kunnen we veel Skypen en blijft ze goed op de hoogte ondanks het tijdverschil van zes uur.

Maar mam we zijn over de helft, en als ik terug ben, gaan we weer lekker gezellig samen shoppen en lunchen, want ik mis je wel hoor! Xxx

  • 08 Juli 2014 - 18:36

    Mama:

    Hoi Shahrzad .
    Ik heb net je verhaaltjes gelezen ,ook omdat Marja me belde en ze zei wat lief wat ze allemaal schrijft.ik denk dat je hele fam er over belt, maar niet iedereen weet van jouw site.
    Ook de foto's bekeken en als ik Dan Romy ziet dansen met Khosro Dan doet het me weer denken aan Iran.
    Ik hoor natuurlijk al alles via de Skype maar het nalezen is ook leuk gelukkig heb je toch al wat reactie's inmiddels zeker al ver over de 1001 duizend hardstikke leuk toch Jij duizendpoot ook al schrijfster.
    Ik weet zeker dat papa heel trots op je is,alleen had hij moeite altijd om dat te uiten.
    Fijn dat jullie nu als gezinnetje bij elkaar zijn dit zal je als je weer thuis bent nog vaak herrinneren en natuurlijk had ik vraag er bij willen zijn maar het zweet breekt me hier al
    uit de langste tijd is al weer voorbij eerst de fijne vakantie nog
    Lieve allemaal dikke zoen van mij tot de volgende keer .
    Doeiiiiii

  • 08 Juli 2014 - 21:49

    Diane Rogl:

    Hoi Shir,
    Wat heerlijk weer die berichtjes van jou. En wat super dat je zoon er nu ook is!! Geniet er maar lekker van.
    Groetjes van Diane R.

  • 09 Juli 2014 - 00:00

    Irene:

    Hoi, Henry, Shirley, Rick en Romy,

    Gezellig met z`n viertjes daar. Gaan jullie nog naar Thailand? Leuk om alle verhalen te lezen hoor. Geniet er nog even van de tijd gaat snel genoeg volgens mij. Tot snel. Dikke kus uit een regenachtig Delft.
    xxx

  • 10 Juli 2014 - 19:29

    Linda B.:

    Wat fijn dat Rick er nu ook bij is!
    Ik zag al heel wat mooie foto's voorbij komen op Facebook!
    Leuk om je verhalen te lezen, shar!
    Heel veel plezier nog!
    Liefs. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Sanqi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2014

Tijd voor vakantie

18 Juli 2014

Uiteten met WSI

13 Juli 2014

Lekker ontbijtje

10 Juli 2014

Wat gaat de tijd snel voorbij

05 Juli 2014

Familie compleet

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 8247

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: