Duizend en één keer gelezen! - Reisverslag uit Sanqi, China van demommies - WaarBenJij.nu Duizend en één keer gelezen! - Reisverslag uit Sanqi, China van demommies - WaarBenJij.nu

Duizend en één keer gelezen!

Blijf op de hoogte en volg

20 Juni 2014 | China, Sanqi

De meesten mensen die mijn verhalen lezen weten dat mijn naam Shirley alleen maar een soort "Pseudoniem" is!
Het is natuurlijk géén schuilnaam.
Het is meer voor diegene die moeite heeft met het uitspreken van mijn "echte" naam.
Maar vandaag vind ik dat ik mijn "echte" naam maar eens moet gebruiken. Temeer omdat ik zag dat op waarbenjij.nu mijn verhalen maar liefst "1001" keer gelezen zijn!

Het sprookje van Shahrzad is dan wel dat zij de verhalen 1001 nachten verteld. Maar dat mijn verhalen maar liefst 1001 keer gelezen zijn vind ik wel een mijlpaal (Ik wist niet dat ik zoveel vrienden en familie had).

Wat ik héél erg leuk vind zijn de reacties van familie, vrienden en mijn zeer gewaardeerde lieve collega's van het CB!!!
(Wat mij trouwens even van het hart moet............ IK KOM TERUG HOOR!!!!!)
Ondanks dat ik het hier best naar mijn zin heb ben ik toch wel echt een gewoontedier en vind ik serieus waar dat ik een leuke baan heb met hele lieve collega's!!!!! Dus meiden deze collega, die altijd zeer "talkative" is komt straks weer als een frisse wind de ouders en hun lieve kindjes begroeten!

En wat ik zeer waardeer is dat jullie ook durven te antwoorden op mijn verhalen!
Het is fijn om te lezen dat jullie mijn verhalen leuk vinden maar het zeker voor mij net zo leuk om te lezen dat er aan mij gedacht wordt en dat brengt weer een glimlach op mijn gezicht!

Op dit moment heb ik het erg druk met mijn lieve familie.
Ze shoppen en praten graag.
Weet nu voor 1001% zeker dat ik erfelijk belast ben ;-)
We hebben nog ruim een week te gaan voordat mijn lieve familie weer terug gaat naar het Midden-Oosten.
Maar ik beloof om weer met een mooi verhaal terug te komen. Want er gebeurd genoeg om over te schrijven!

Liefs, Shahrzad

  • 22 Juni 2014 - 00:39

    José:

    Lieve Shahrzad, jou schrijven is ook gewoon echt kei leuk!! Elke dag kijk ik of er alweer wat nieuws staat en ik lees met een smile en vind het heerlijk gewoon, ik ben dan geen collega maar ik mis je ook giga hoor en haal het niet in je hoofd om daar te gaan wonen, denk erom, haha veel liefs van ons en groetjes aan iedereen XxX

  • 22 Juni 2014 - 06:28

    Shirley:

    Lieve José, van jou reacties word ik ook altijd vrolijk

  • 25 Juni 2014 - 22:32

    Magda:

    Ha Shahr,

    1001?? Haha staat alweer over de 1100!!
    Wanneer komt je reisverslagenboek uit ? :)
    Doe iedereen de groeten van ons en blijf genieten.

    Liefs van ons. X

  • 05 Juli 2014 - 21:06

    Claudia:

    Denk aan je hoor !! De helft zit er alweer op

  • 11 Juli 2014 - 23:05

    Parvane:

    IK MIS MN ZUS!!!!! Wel terug komen hoor. De jongens missen ook hun tante. We zijn super trots op jouw ervaring aan de andere kant van de wereld. Als je terugkomt ... zijn we samen de globetrotters van de familie hihihi.. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Sanqi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2014

Tijd voor vakantie

18 Juli 2014

Uiteten met WSI

13 Juli 2014

Lekker ontbijtje

10 Juli 2014

Wat gaat de tijd snel voorbij

05 Juli 2014

Familie compleet

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 8265

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: