Dag 2 - Reisverslag uit Yangtianli, China van demommies - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Yangtianli, China van demommies - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg

04 Mei 2014 | China, Yangtianli

Vannacht onze eerste nacht in ons nieuwe appartement. Een beetje gek want het voelt nog niet als thuis maar eerder als vakantie.
We gaan gezellig ontbijten met lekkere broodjes van Miguel en daarna pakken we nog wat spullen uit.
Na het ontbijt wat eigenlijk al lunch was zijn we de buurt gaan verkennen Onze flat is er een van de vijf die er naast elkaar staan. In het midden zit een gezamenlijke tuin alwaar in de ochtend (mits je vroeg genoeg je bed uitkomt) Tai Chi oefeningen worden gedaan.
Er zijn verschillende uitgangen; B1 is de kant van de Carrefour en de Starbucks en B2 komt uit aan de kant van Miguels restaurant en the All Good shoppingstore.
Poeh Poeh, het is groot en nog onoverzichtelijk. Mijn oriëntatie is al niet te best maar het duizelt me aan alle kanten.... Dit heeft even tijd nodig hoor!!! Het moet allemaal even bezinken. En niet alleen voor mij. Romy doet ook haar best...
Nadat we wat boodschappen hebben gehaald gaan we weer naar huis. We zijn erg moe.
'S avonds eten we soep met brood. We voelen ons nog steeds op visite en morgen gaat Henry al aan het werk. Dan moeten Romy en ik het samen uit gaan zoeken...... Nou we zullen zien. Eerst maar eens gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Yangtianli

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2014

Tijd voor vakantie

18 Juli 2014

Uiteten met WSI

13 Juli 2014

Lekker ontbijtje

10 Juli 2014

Wat gaat de tijd snel voorbij

05 Juli 2014

Familie compleet

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 8271

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: